متن آهنگ تو رو دوست دارم - مسعود درویش
نويسندگان


تورو دوست داشتم... بیش از اندازه

ساده و صادق...آبی ِ روشن

تورو می خواستم...تا ابدخونه

تا همونجا که...ما بشی با من

تورو دوست دارم تا همین حالا

تا همین جا که کم شدی از من

تورو میخوام و آرزو دارم

اگه مقدورِ قلبمُ نشکن

تورو دوست داشتم..تورو دوست دارم

دل تنهامو...به تو میسپارم

تورو دوست داشتم...تورو دوست دارم

دل تنهامو به تو میسپارم

تورو دوست داشتم...قد رویاهام

بی تب تند و...قرمز ِ تیره

تورو میخواستم...تا محال آباد

تا همونجا که...حکم تقدیره

تورو دوست دارم...از خودم بیشتر

از خدا کمتر...به همین پاکی

تورو میخوام و باورت کردم

هم زمین با اوج...قهوه ای خاکی

تورو دوست داشتم..تورو دوست دارم

دل تنهامو به تو میسپارم


نظرات شما عزیزان:

محمد69
ساعت12:43---22 خرداد 1392
سلام داداش مجتبی
ممنونم که به وبلاگ من سر زدی
چطوری؟


محمد69
ساعت10:34---19 خرداد 1392
فقط موجهای دریا هستند که عاشقن با اینکه میدونن اگر به ساحل برسن میمیرن بازم بیقرار رسیدنن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:متن آهنگ تو رو دوست دارم مسعود درویش, ] [ 1:52 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1